.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت شورای نگهبان از کاندیداها

سخنگوی شورای نگهبان گفت: نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری برای حضور در جلسه آتی شورای نگهبان دعوت خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، عباسعلی کدخدایی با اشاره به جلسه دیروز چهارشنبه اعضای شورای نگهبان، افزود: جهارشنبه اولین جلسه عمومی اعضای شورای نگهبان، پس از انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد . در جلسه صبح، ابتدا طی گزارشی، روند برگزاری انتخابات و فرآیند نظارت بر اجرای انتخابات به اعضای محترم شورای نگهبان ارائه شد و کارشناسان، گزارش‌های خود را از روند انتخابات ارائه دادند و سپس اعضای شورای نگهبان پرسش‌هائی را طرح کردند که کارشناسان به این پرسش‌ها پاسخ دادند.

معاون اجرائی و امور انتخابات شورای نگهبان افزود: در جلسه بعد از ظهر نیز گزارش هیات مرکزی نظارت بر انتخابات همراه با گزارشی از اعتراض‌ها و شکایت‌های سه کاندیدای محترم، ارائه شد.

کدخدائی با اشاره به جلسه روز سه‌شنبه نمایندگان نامزدها در شورای نگهبان افزود: در جلسه بعد از ظهر دیروز، گزارشی از جلسه با نمایندگان نامزدها، به اعضای محترم شورای نگهبان ارائه شد و در نهایت، دو تصمیم اتخاذ شد تا در جلسات آتی شورای نگهبان پیگیری شود.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: تصمیم اول این بود که از خود نامزدهای محترم دعوت کنیم، اوایل هفته آینده در جلسه عمومی شورای نگهبان که با حضور تمامی اعضای این شورا تشکیل می‌شود حضور داشته باشند و ضمن بیان مطالبشان، اگر سوال و نظری دارند در حضور خود اعضای شورای نگهبان مطرح کنند و در واقع در یک تعامل مستقیم، مسائل مورد نظر نامزدهای گرامی و اعضای محترم شورای نگهبان مطرح شود.

کدخدائی افزود: بر اساس تصمیم دوم، شورای نگهبان از معاونت اجرائی خواست تا از طریق کارشناسان، موضوع شکایات کاندیداها به طور دقیق‌تر بررسی شود و نتایج آن به جلسه آتی و عمومی شورای نگهبان ارائه گردد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.